Творчі або проектні роботи

Загальновідомо, що творчі роботи відіграють велику роль як у навчанні іноземної мови, так і розвитку мовленнєвих та творчих здібностей учнів. Метод проектів передбачає творчість учнів, залучення їх до пошукової діяльності, дає можливість інтегрувати різні предмети, використовувати різні режими роботи учнів, організовувати навчання у співпраці. Самостійність учня у вивченні іноземної мови, наприклад у пошуку інформації, узагальненні, обговоренні, перетворює іноземну мову у джерело якісних перетворень особистості, розумового розвитку, формування вольових якостей, психологічної готовності до подолання труднощів, до творчого підходу. Метод проектів забезпечує особистісно-орієнтоване виховання і навчання. Проектна методика дає вчителю можливість створити ситуацію реального спілкування, що ґрунтується на спільній дослідницькій діяльності.
У своїй роботі творчі (проектні) роботи використовую під час вивчення кожної теми. Завдання для робіт підбираю таким чином, щоб вони відповідали сучасним вимогам до вивчення іноземних мов (комунікативна спрямованість, практичне значення, соціокультурний та соціолінгвістичний аспекти).
Сучасна методика приділяє велику увагу креативній, творчій діяльності учнів на уроках і вдома. Проектна робота – це ідеальна можливість для учнів використати свої знання англійської мови індивідуально і творчо, що дасть їм реальне відчуття власних досягнень.
Для написання проектних робіт даються різноманітні завдання, що передбачають як групову, так і індивідуальну роботу над проектом:
· Написати статтю, нарис у газету про проблеми забруднення у вашому районі (провести інтерв’ю з кількома громадянами, зробити фотознімки, дати опис проблеми);
· Зібрати інформацію та зробити нарис про захист тварин;
· Зібрати інформацію та фотознімки про досягнення спортсменів або спортивної команди вашого міста і написати нарис;
· Уяви, зроби малюнки й опиши своє місто в майбутньому.
Подібна робота дає можливість кожному учню виявити свої творчі здібності й схильності. Один робить фотографії, малює, оформляє постер, інший збирає інформацію, третій пише питання до інтерв’ю, четвертий узагальнює. Група загалом складає нарис, статтю, повідомлення. Учні бачать реально те, чого вони досягли у вивченні іноземної мови.
Проекти можуть бути:
· Інформаційні (написання доповіді);
· Дослідницькі (діаграми, графіки, дослідження);
· Продуктивні (газета, радіопрограма);
· Організаційні (клубна діяльність, вистави).
Стадії роботи над проектом:
· Допроектна робота
· Проектна робота
· Презентація проекту.
Кроки виконання проекту:
1. Визначення теми
2. Визначення кінцевого результату
3. Структура проекту
4. Визначення мовних вмінь, необхідних для виконання проекту
5. Збирання інформації
6. Співставлення та аналіз інформації
7. Презентація проекту
8. Оцінка проекту
Проекти забезпечують взаємодію з реальним світом, вимагають застосування певних знань та вмінь.
Приклади проектних робіт
Груповий проект “MyHorrorFamily”

/Files/images/101.jpgMy Horror Family

/Files/images/102.jpgBrian

/Files/images/103.jpgAbout Brian

/Files/images/104.jpgJack

Індивідуальний проект “My Town”

/Files/images/105.jpgMy Town

/Files/images/106.jpgThe map

/Files/images/107.jpgAbout My Town

/Files/images/108.jpg

/Files/images/109.jpg

/Files/images/110.jpg

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 493

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.